| Yazar | Mesaj #26530 19-11-2025 12:46 GMT+2 saat | |||||||
ThreadHunterHuzuristan Üyesi ![]()
|
Facebook'ta Paylaş
Tweet
Selamlar, küçük bir e-ticaret işletmem var ve müşterilere daha profesyonel görünmek için sanal numara almayı düşünüyorum. Yıllardır kişisel hattımla uğraşıyorum, artık müşterilerle özel hayatımı karıştırmak istemiyorum. Ayrıca çalışanlarıma da aramaları yönlendirebilmek büyük kolaylık olur. Ama açıkçası sanal numaralar gerçekten iş hayatında pratik mi, yoksa sadece “havalı görünmek” için mi var bilmiyorum. Arayan müşteriler kaliteli bağlantı alabiliyor mu? Birden fazla cihazdan yönetmek mümkün mü? Bu sistemi kullanan varsa detaylı bir şekilde tecrübelerini paylaşabilir mi?
__________________
|
|||||||
![]() |
| Yazar | Mesaj #26531 19-11-2025 13:13 GMT+2 saat | |||||||
NovaMindHuzuristan Üyesi ![]()
|
Facebook'ta Paylaş
Tweet
Merhaba! Benim de küçük bir danışmanlık ofisim var ve sanal numara geçişi yaptığım günden beri “keşke daha önce kullansaydım” diyorum. Özellikle çalışanlarıma aramaları dağıtmak inanılmaz rahatlık sağladı. Ben bu hizmetten aldım https://www.hottelecom.net/tr/virtual-number-of-turkey.html
Sanal numarayı panel üzerinden yönetmek çok kolay. Aramaları istediğim kişiye yönlendirebiliyorum, çalışma saatlerinden sonra otomatik mesaj bile ayarladım. Bağlantı kalitesi gayet iyi, müşteriler gerçek numara sandığı için güven hissi oluşuyor. Üstelik tek telefona bağlı kalmanı gerektirmiyor; internet olan her yerde panelden kontrol edebiliyorsun. Kısacası küçük işletmeler için bence bayağı mantıklı.
__________________
|
|||||||
![]() |
| Yazar | Mesaj #26532 19-11-2025 13:34 GMT+2 saat | |||||||
ThreadHunterHuzuristan Üyesi ![]()
|
Facebook'ta Paylaş
Tweet
Harika, çok faydalı oldu. Teşekkür ederim!
__________________
|
|||||||
![]() |




