| Yazar | Mesaj #22420 22-12-2010 19:38 GMT+2 saat | |||||||
|
| Tecrübe Puanı.: 96% |
Ruh Hali: Neþeli
|
| Mesaj 4213 |
| Şehir: istanbul |
Ülke: ![]() |
| Meslek: gecelerin adamı :)) |
| Yaş: 37 |
sayfa 80 : D D D D Y D D D Y
sayfa 81:
4=yıkar
6=gelmedi
3=var
5=sonra dinleniriz
7=geldiler
2=yagdı
8=neden böle yaparlar
sayfa 85= 2.bölüm=
yaşını başını almış=olgunlaşmış,yaşlanmış
ikilem=kararsızlık
medrese=okul
hazırcevaplılık=çabucak cevap vermek
adalet terazisi=adaletin dengede tutulması
3. etkinlik= D D Y D D D Y D
GÖNÜL MİMARLARIMIZI=)Yunus emrenim özellikleri:
oşgörülü
barışçı,sanatçı,alçak gönüllü,evrensel bir sanatçı.MİMAR SİNAN:sanatçı,yaratıcı,düşünce li,usta,azimliORTAK ÖZELLİKLER::sanatçı,usta,azimli
3.ETKİNLİK:benzerlikotelde kenvansarayda insanların barınması kullanılmıştır.
farklılık:kervansarayda hayvanlar da hayvanlarda barına bilir ama otelde hayvanlar barınamaz ,kervansaraylar ticaret yolları üzerinde kurulurken oteller şehir merkezinde tail amaçlı kurulur....
kervansaray:kervansaray kervanların ticâret yolları üzerindeki konak yeri.
han:Osmanlı padişahlarının adlarının sonuna getirilen unvan.
otelOtel, insanların para karşılığında konakladıkları ticari dinlenme ve konaklama yerleridir
pansiyon:bazı tatil bölgelerinde evlerin misafir odalarının günlük yatak ücreti üzerinden kiraya verilmesi şeklindeki uygulamalara verilen isimdir
1.etkinlik:
milletler arsı
marangoz
hoşgörü
süleymaniye
sayfa 82 cvpları bölümün cevapları
mevlana küçük yaşlarda iken... => bu metin ikinci.
hayatını "Hamdım,piştim,yandım."söz leri ile...=> bu metin beşinci.
1222 yılında karaman'a gelen...=> bu metin üçüncü.
Mevlana'nın babası Bahaeddin Veled Efendi...=> bu metin birinci.
Büyük mevlana, Bahaeddin Veled ailesiyle birlikte...=>bu metin dördüncü.
sayfa 86
ikilem : ödevi nasıl yapacağıma dair ikilemlere düştüm
medrese : osmanlı döneminde medreseler çoğunluktaydı
kör dövüşü : iki yakın arkadaş birbirlerinden habersiz kör dövüşü içindelerdi.
hazırcevaplık: küçücük yaşında çok hazırcevaptı.
adalet terazisi : herkes adalet terazisine sahip
3. etkinlik
1d
2d
3y
4d
5d
6d
7y
8d
4. etkinlik ( internette mevcut )
5. etkinlik
1-yapılı
2akşama doğru
3bana büyük emeği geçen
4bütün doğa uykusunda uyanırken
5en çok sevdiğim kentten
6deniz mavisi gözleri
7benim güzel annem
8.çok sevdiğim öğrencilerimi
9bana her türlü....
6. etkinlik :
I. araszöler cümleden çıkarıldığında anlam bozulmaz .Anlamı bozulmassa cümlenin öğesi değildir.
II.siz, kim nederse desin derslerinize çalışın.
cümlenin öğesi değil
bu olaydan sonra sende hatırlayacaksın onla konuşmadım
sayfa 86 3. etkinlik
d
d
y
d
d
d
y
d
sayfa 88
2.akşama doğru
3.bana büyük emeği geçen insana
4. bütün doğa uykusundan uyanırken
5. o çok sevdiğim kentten
6. deniz mavisi gözleri
7. benim güzel annem
8. çok sevdiğim öğrencilerimi
9. bana her türlü bilgiyi sunan bu kaynakları
2. Etkinlik
İkilem : Sınavda ikilemede kaldım
Kör dövüşü : En iyi okullardan biri de medrese eğitimiymiş.
Hazırcevaplık : Arkadaşlarına karşı hep hazırcevap verir.
Adalet terazisi : Söğliyeceğim sözü ilk önce adalet terazisinde tartarım.
3. Etkinlik
1.D
2.D
3.Y
4.D
5.D
6.D
7.Y
8.Y
4. Etkinlik
İpe Un Sermek
Bir adam hocanın evine gelir sorar:
-Çamaşır ipini alabilir miyim ?
Hoca:
-Hayır alamazsın.
Adam:
-Niçin ?
Hoca:
-Şu anda, ipin üzerinde un kurutuyorum.
Adam:
-Nasıl Olur ?
Hoca:
-Ödünç vermek istemezsen bu kadar zor değil.
5. Etkinlik
I.) Dün,- eve gelmeden biraz önce-, seni aradım.
Yarın -akşama doğru- aynı otobüsle gelecek.
Anneme -bana büyük emeği geçen insana-çok şey borçluyum.
Seherde-bütün doğa uykusundan uyanırken- ben uyurum.
Ankara'dan -akşama doğru-ayrılmak zorunda kaldım.
Gözleri- deniz mavisi gözleri-sınıfta hep bize bakıyordu.
Annem-benim güzel annem-seni çok seviyorum.
Öğrencilerimi-çok sevdiğim öğrencilerimi-özledim.
Kitaplarımı-bana her türlü bilgiyi sunan bu kaynakları-çok iyi değerlendir.
6. Etkinlik
yapamadım
Yozgat'ta Gençlerin Askere Uğurlanışı
1. Etkinlik
1.4
2.5
3.3
4.1
5.8
6.6
7.2
8.9
9.7
sayfa 81:
4=yıkar
6=gelmedi
3=var
5=sonra dinleniriz
7=geldiler
2=yagdı
8=neden böle yaparlar
sayfa 85= 2.bölüm=
yaşını başını almış=olgunlaşmış,yaşlanmış
ikilem=kararsızlık
medrese=okul
hazırcevaplılık=çabucak cevap vermek
adalet terazisi=adaletin dengede tutulması
3. etkinlik= D D Y D D D Y D
GÖNÜL MİMARLARIMIZI=)Yunus emrenim özellikleri:
oşgörülübarışçı,sanatçı,alçak gönüllü,evrensel bir sanatçı.MİMAR SİNAN:sanatçı,yaratıcı,düşünce li,usta,azimliORTAK ÖZELLİKLER::sanatçı,usta,azimli
3.ETKİNLİK:benzerlikotelde kenvansarayda insanların barınması kullanılmıştır.
farklılık:kervansarayda hayvanlar da hayvanlarda barına bilir ama otelde hayvanlar barınamaz ,kervansaraylar ticaret yolları üzerinde kurulurken oteller şehir merkezinde tail amaçlı kurulur....
kervansaray:kervansaray kervanların ticâret yolları üzerindeki konak yeri.
han:Osmanlı padişahlarının adlarının sonuna getirilen unvan.
otelOtel, insanların para karşılığında konakladıkları ticari dinlenme ve konaklama yerleridir
pansiyon:bazı tatil bölgelerinde evlerin misafir odalarının günlük yatak ücreti üzerinden kiraya verilmesi şeklindeki uygulamalara verilen isimdir
1.etkinlik:
milletler arsı
marangoz
hoşgörü
süleymaniye
sayfa 82 cvpları bölümün cevapları
mevlana küçük yaşlarda iken... => bu metin ikinci.
hayatını "Hamdım,piştim,yandım."söz leri ile...=> bu metin beşinci.
1222 yılında karaman'a gelen...=> bu metin üçüncü.
Mevlana'nın babası Bahaeddin Veled Efendi...=> bu metin birinci.
Büyük mevlana, Bahaeddin Veled ailesiyle birlikte...=>bu metin dördüncü.
sayfa 86
ikilem : ödevi nasıl yapacağıma dair ikilemlere düştüm
medrese : osmanlı döneminde medreseler çoğunluktaydı
kör dövüşü : iki yakın arkadaş birbirlerinden habersiz kör dövüşü içindelerdi.
hazırcevaplık: küçücük yaşında çok hazırcevaptı.
adalet terazisi : herkes adalet terazisine sahip
3. etkinlik
1d
2d
3y
4d
5d
6d
7y
8d
4. etkinlik ( internette mevcut )
5. etkinlik
1-yapılı
2akşama doğru
3bana büyük emeği geçen
4bütün doğa uykusunda uyanırken
5en çok sevdiğim kentten
6deniz mavisi gözleri
7benim güzel annem
8.çok sevdiğim öğrencilerimi
9bana her türlü....
6. etkinlik :
I. araszöler cümleden çıkarıldığında anlam bozulmaz .Anlamı bozulmassa cümlenin öğesi değildir.
II.siz, kim nederse desin derslerinize çalışın.
cümlenin öğesi değil
bu olaydan sonra sende hatırlayacaksın onla konuşmadım
sayfa 86 3. etkinlik
d
d
y
d
d
d
y
d
sayfa 88
2.akşama doğru
3.bana büyük emeği geçen insana
4. bütün doğa uykusundan uyanırken
5. o çok sevdiğim kentten
6. deniz mavisi gözleri
7. benim güzel annem
8. çok sevdiğim öğrencilerimi
9. bana her türlü bilgiyi sunan bu kaynakları
2. Etkinlik
İkilem : Sınavda ikilemede kaldım
Kör dövüşü : En iyi okullardan biri de medrese eğitimiymiş.
Hazırcevaplık : Arkadaşlarına karşı hep hazırcevap verir.
Adalet terazisi : Söğliyeceğim sözü ilk önce adalet terazisinde tartarım.
3. Etkinlik
1.D
2.D
3.Y
4.D
5.D
6.D
7.Y
8.Y
4. Etkinlik
İpe Un Sermek
Bir adam hocanın evine gelir sorar:
-Çamaşır ipini alabilir miyim ?
Hoca:
-Hayır alamazsın.
Adam:
-Niçin ?
Hoca:
-Şu anda, ipin üzerinde un kurutuyorum.
Adam:
-Nasıl Olur ?
Hoca:
-Ödünç vermek istemezsen bu kadar zor değil.
5. Etkinlik
I.) Dün,- eve gelmeden biraz önce-, seni aradım.
Yarın -akşama doğru- aynı otobüsle gelecek.
Anneme -bana büyük emeği geçen insana-çok şey borçluyum.
Seherde-bütün doğa uykusundan uyanırken- ben uyurum.
Ankara'dan -akşama doğru-ayrılmak zorunda kaldım.
Gözleri- deniz mavisi gözleri-sınıfta hep bize bakıyordu.
Annem-benim güzel annem-seni çok seviyorum.
Öğrencilerimi-çok sevdiğim öğrencilerimi-özledim.
Kitaplarımı-bana her türlü bilgiyi sunan bu kaynakları-çok iyi değerlendir.
6. Etkinlik
yapamadım
Yozgat'ta Gençlerin Askere Uğurlanışı
1. Etkinlik
1.4
2.5
3.3
4.1
5.8
6.6
7.2
8.9
9.7

| Yazar | Mesaj #22504 06-01-2011 21:30 GMT+2 saat | |||||||
berkan_57Huzuristan Üyesi ![]()
|
Facebook'ta Paylaş
Tweet
saol hacı
__________________
|
|||||||
![]() |
| Yazar | Mesaj #23089 22-03-2011 21:21 GMT+2 saat | |||||||
AREFHuzuristan Üyesi ![]()
|
Facebook'ta Paylaş
Tweet
yah bana yürke çalışma kitabı 120 den 140 a kadar yapabilrmisiniz şimdiden tşKler
__________________
|
|||||||
![]() |






