[Kayıt ol]   [Şifremi unuttum!
Kullanıcı adım:   Parolam:  
 
Yazar Mesaj   #19521  06-04-2010 21:13 GMT+2 saat  

moonlight


Admin


Tecrübe Puanı.: 96%
Ruh Hali: Neþeli
Mesaj 4213
Şehir: istanbul
Ülke:
Meslek: gecelerin adamı :))
Yaş: 36
Facebook'ta Paylaş
Yeni Uydu Frekans Bilgilerimiz-Şifresiz

Uydu: Türksat 3A,42 Derece Doğu
Frekans: 10.970 Mhz
Polarizasyon: Vertical(Dikey)
Modulation: QPSK
Symbol Rate: 30,000 MSym/s
FEC : 5/6

d smart eğitim kanalı ztv nedir nasıl bir kanaldır nerden izlenir
Kanal : 73

yayın akışı

A.İ.O MATEMATİK 6.SINIF : 1.DERS : KÜMELER : 1 06:00:00
A.İ.O MATEMATİK 7.SINIF : 12.DERS : SORU PROGRAMI

A.İ.O MATEMATİK 8.SINIF : 12.DERS : SORU PROGRAMI 06:30:00
A.İ.O TÜRKÇE 6.SINIF : 12.DERS : SORU PROGRAMI : 2

A.İ.O TÜRKÇE 7.SINIF : 12.DERS : SORU PROGRAMI : 2 07:00:00
A.İ.O TÜRKÇE 8.SINIF : 12.DERS : SORU PROGRAMI : 2

A.İ.O SOSYAL BİLGİLER 6.SINIF 1.DERS : DEMOKRATİK HAYAT 07:30:00
A.İ.O SOSYAL BİLGİLER 7.SINIF 11.DERS : SORU PROGRAMI : 2

A.İ.O T.C İNKILAP TARİHİ VE ATATÜRKÇÜLÜK 8.SINIF: 2.DERS : ATATÜRK'ÜN HAYATI 08:00:00

SBS 6.SINIF TÜRKÇE 13.DERS : CÜMLEDE ANLAM TEST : 1 08:30:00

SBS 6.SINIF TÜRKÇE 14.DERS : CÜMLEDE ANLAM TEST : 2 09:00:00

SBS 7.SINIF TÜRKÇE 15.DERS : PARAGRAF TEST : 1 09:30:00

SBS 7.SINIF TÜRKÇE 16.DERS : PARAGRAF TEST : 2 10:00:00

SBS 8.SINIF TÜRKÇE 13.DERS : PARAGRAF TEST : 1 10:30:00

SBS 8.SINIF TÜRKÇE 14.DERS : PARAGRAF TEST : 2 11:00:00

ODAK NOKTASI 11:30:00

İNGİLİZCE 6.SINIF : 7.DERS : Is there a car park near here? (Varlık, yokluk miktar ifadeleri) 12:00:00
İNGİLİZCE 7.SINIF : 7.DERS : Revision

ALMANCA 6.SINIF : 7.DERS : ZU HAUSE ( Adların yerine kullanılan adılları öğretme) 12:30:00
ALMANCA 7.SINIF : 7.DERS : Wann hast du geburstag

FRANSIZCA 6.SINIF : 7.DERS : AU MAGASIN ( Kendini ve başkalarını tasvir etme) 13:00:00
FRANSIZCA 7.SINIF : 7.DERS : On va au pigue-nigue

LYS MAT2 DERS 132 : KAPALI VE PARAMETRİK TÜREVLER : 1 13:30:00

YLS TÜRKÇE DERS 32 : TANZİMANT EDEBİYATI SORU ÇÖZÜM - 1 - 14:00:00

YGS MAT1 DERS 133: FONKSİYON SORU ÇEŞİTLERİ : 1 14:30:00

YGS MAT1 DERS 134: FONKSİYON SORU ÇEŞİTLERİ : 2 15:00:00

LYS GEO DERS 132 : EŞİTSİZLİK SİSTEMLERİ - 1 - 15:30:00

YGS/LYS FİZİK DERS 132 : İNDİKSİYON AKIMI SORU ÇÖZÜM - 1 - 16:00:00

LYS KİMYA DERS 132 : ALKİNLER SORU ÇÖZÜM 16:30:00

YGS/LYS BİYOLOJİ DERS 132 : SİNDİRİM SİSTEMİ KONU ANLATIMI VE TEST 17:00:00

LYS COĞRAFYA DERS 32 : TÜRKİYE'DE EKONOMİ KARMA TEST - 4 - 17:30:00

YLS FELSEFE DERS 132 : YÜKLEMELER MANTIĞI - 3 - 18:00:00

ZİRVE ÖYKÜLERİ 18:30:00

SBS 6.SINIF TÜRKÇE 13.DERS : CÜMLEDE ANLAM TEST : 1 19:00:00

SBS 6.SINIF TÜRKÇE 14.DERS : CÜMLEDE ANLAM TEST : 2 19:30:00

SBS 7.SINIF TÜRKÇE 15.DERS : PARAGRAF TEST : 1 20:00:00

SBS 7.SINIF TÜRKÇE 16.DERS : PARAGRAF TEST : 2 20:30:00

SBS 8.SINIF TÜRKÇE 13.DERS : PARAGRAF TEST : 1 21:00:00

SBS 8.SINIF TÜRKÇE 14.DERS : PARAGRAF TEST : 2 21:30:00

LYS MAT2 DERS 132 : KAPALI VE PARAMETRİK TÜREVLER : 1 22:00:00

YLS TÜRKÇE DERS 32 : TANZİMANT EDEBİYATI SORU ÇÖZÜM - 1 - 22:30:00

YGS MAT1 DERS 133: FONKSİYON SORU ÇEŞİTLERİ : 1 23:00:00

YGS MAT1 DERS 134: FONKSİYON SORU ÇEŞİTLERİ : 2 23:30:00

LYS GEO DERS 132 : EŞİTSİZLİK SİSTEMLERİ - 1 - 00:00:00

YGS/LYS FİZİK DERS 132 : İNDİKSİYON AKIMI SORU ÇÖZÜM - 1 - 00:30:00

LYS KİMYA DERS 132 : ALKİNLER SORU ÇÖZÜM 01:00:00

YGS/LYS BİYOLOJİ DERS 132 : SİNDİRİM SİSTEMİ KONU ANLATIMI VE TEST 01:30:00

LYS COĞRAFYA DERS 32 : TÜRKİYE'DE EKONOMİ KARMA TEST - 4 - 02:00:00

YLS FELSEFE DERS 132 : YÜKLEMELER MANTIĞI - 3 - 02:30:00

LYS MAT2 DERS 132 : KAPALI VE PARAMETRİK TÜREVLER : 1 03:00:00

YLS TÜRKÇE DERS 32 : TANZİMANT EDEBİYATI SORU ÇÖZÜM - 1 - 03:30:00

YGS MAT1 DERS 133: FONKSİYON SORU ÇEŞİTLERİ : 1 04:00:00

YGS MAT1 DERS 134: FONKSİYON SORU ÇEŞİTLERİ : 2 04:30:00

LYS GEO DERS 132 : EŞİTSİZLİK SİSTEMLERİ - 1 - 05:00:00

YGS/LYS FİZİK DERS 132 : İNDİKSİYON AKIMI SORU ÇÖZÜM - 1 - 05:30:00


Milli Eğitim Bakanı Nimet Çubukçu, ''Uzaktan eğitim, günümüz bireylerinin eğitim ihtiyacını karşılamada alternatif çözümler sunabilecek bir sistem olarak karşımıza çıkmaktadır'' dedi.

Yeşilköy WOW Otel'de düzenlenen eğitim kanalı ZTV'nin tanıtım toplantısında konuşan Çubukçu, öğrenci ve eğitmenin fiziksel olarak aynı mekanı paylaşmak zorunda olmadığı ''uzaktan eğitimin'', öğrenci, öğretmen ve eğitim araçlarının iletişim teknolojileri aracılığıyla bir araya getirildiği eğitim faaliyeti olduğunu belirtti.

Çubukçu, şöyle konuştu:
''Uzaktan eğitim, günümüz bireylerinin eğitim ihtiyacını karşılamada alternatif çözümler sunabilecek bir sistem olarak karşımıza çıkmaktadır. Bu sistem, eğitimde fırsat eşitliği sağlaması, özürlülere ve çeşitli sebeplerle eğitim yapamamış veya yarıda bırakmış olanlara şans tanıması, yaşam seyrini bozmadan ekonomik zaman kullanımı yaratması, öğrencilerin tek başına eğitimi gerçekleştirmesine yardımcı olması gibi nedenlerle bugün daha çok dünyanın en zengin ve sanayileşmiş ülkelerinde kullanılmaktadır.

Türkiye de ilk uygulamaları 1960'lara uzanan bir uzaktan eğitim deneyimine sahiptir. Süreç içerisinde bilişim teknolojisindeki gelişmelere paralel olarak gelişen ve daha etkili bir hale gelen uzaktan eğitim, bugün internet üzerinden de verilebilmektedir. İnternet ve multi medya teknolojisinin eğitim programında yer almasıyla birlikte uzaktan eğitim modern bir boyut kazanmıştır. Şimdiye kadar benzeri görülmemiş bir seviyede sunulması, öğrenci ve öğretmenler arasında karşılıklı olarak derse katılım imkanı sağlaması ve bu alanda ortaya çıkan teknolojik gelişmeler, uzaktan eğitim programlarını daha cazip hale getirmiştir.''

''YAKLAŞIK 690 BİN ÖĞRENCİ FAYDALANIYOR''
Bu gelişmeler ışığında Milli Eğitim Bakanlığının 1990'lı yılların başında açık lise, daha sonra da açık ilköğretim ile değişik nedenlerle öğrenimine ara vermiş ve öğretim sürecinin dışına çıkmış bireylere tekrar okuma hakkı verdiğini anımsatan Çubukçu, bugün itibariyle uzaktan eğitimden açık lisede yaklaşık 379 bin, açık ilköğretimde yaklaşık 145 bin, mesleki açık öğretim lisesinde yaklaşık 165 bin öğrenci olmak üzere, toplamda yaklaşık 690 bin öğrencinin faydalandığını bildirdi.

Çubukçu, bunun dışında her düzeydeki 13 milyon öğrenci ile 700 binin üzerindeki öğretmenin de kendilerini geliştirmesine yönelik eğitici programların yapıldığını vurgulayarak, şunları kaydetti:

''1992 yılında TRT 2 üzerinden başlayan uzaktan eğitim yayınlarına daha sonra TRT 4 üzerinden paket programlar şeklinde devam edilmiştir. Uzaktan eğitim imkanından yararlanan öğrencilerimizin dışında 'Yaşam boyu öğrenme' felsefesi kapsamında bakanlığımız genel izleyici kitlesine yönelik eğitici ve öğretici programlar da yapmaktadır. Yapılan bu programlara son zamanlarda özel kanallardan da talep geliyor.

Öte yandan, 2009'da TRT 4'ün çocuk kanalına çevrilmesiyle bakanlığımızın TRT 4 üzerinden yapılan uzaktan eğitim yayınları kesilmiştir. Bir alternatif olarak bakanlığımızın web sitesi üzerinden radyo ve televizyon yayınları başlatılmıştır. Sadece interneti olanların ulaşabildiği bu hizmeti geliştirme çalışmaları sürerken, özellikle sonbahar aylarında yaşadığımız H1N1 grip salgını ile tüm öğrencilerimize televizyon üzerinden ulaşmak bir kez daha gündeme gelmiştir.''

Nimet Çubukçu, böyle bir süreç yaşanırken Mediasa Yayıncılık'a ait olan ZTV tarafından, açık öğretim kurumlarına ait dersler ile ürettikleri diğer görsel materyallerin televizyon ortamında hiçbir ücret alınmadan yayınlanması teklifiyle karşılaştıklarını belirterek, yapılan görüşmeler ve değerlendirmeler sonucunda da işbirliğinin temellerinin bir protokolle atıldığını söyledi.

Uydu üzerinden yayın yapan ZTV'de mevcut yayınlar yanında bakanlık tarafından üretilen ders programları ile tanıtım ve belgesel programların yayınlanacağını belirten Çubukçu, bu kapsamda teknik kalitesi ve içeriği yüksek, öğretim teknikleri yenilenmiş 574 programın seçilerek ZTV'ye aktarım işlemlerinin tamamlandığını bildirdi.

Çubukçu, bakanlık tarafından bundan sonra üretilecek programların birer kopyasının da ZTV'ye gönderileceğini sözlerine ekledi.

DEMET SABANCI ÇETİNDOĞAN
Mediasa Yönetim Kurulu Başkanı Demet Sabancı Çetindoğan da, 24 saat yayın yapan ZTV'de gelir durumu, sosyal statüsü ne olursa olsun her öğrencinin aynı seviye ve kalitede eğitim alabildiğini söyledi.

Çetindoğan, sosyal sorumluluk projesi olarak yola çıktıkları ZTV'de yol haritalarını çizerken, herhangi bir sistem ya da kuruma alternatif olma veya ticari getiri amacı gütmediklerini belirterek, sadece faydalı olmayı amaçladıklarını kaydetti.

Eğitimde fırsat eşitliği misyonu doğrultusunda ZTV olarak gençlerin ihtiyacı olan dersleri ve programları hazırladıklarını ifade eden Çetindoğan, ''Bundan sonra ne kadar çok öğrenciye hatta öğretmene ulaşabilirsek, yapılan hizmetten o kadar çok kişi faydalanmış olacaktır'' dedi.

__________________
Gender_Bay Çevirimiçi durumu