[Kayıt ol]   [Şifremi unuttum!
Kullanıcı adım:   Parolam:  
 
Yazar Mesaj   #12805  28-03-2009 16:43 GMT+2 saat  

moonlight


Admin


Tecrübe Puanı.: 96%
Ruh Hali: Neþeli
Mesaj 4213
Şehir: istanbul
Ülke:
Meslek: gecelerin adamı :))
Yaş: 36
Facebook'ta Paylaş
Servis ücreti faturalı hatlar için aylık 1,5TL; ön ödemeli hatlar için aylık 12 Kontördür.
Servis üyeliğinin başlaması ile birlikte bir adet içerik ücretsiz olarak aboneye hediye edilir. Ancak Vodafone Telekomünikasyon A.Ş. dilediği zaman ücretsiz içeriği kaldırma ya da değiştirme hakkını saklı tutmaktadır.
Aylık abonelik dışında alınacak her bir içeriğin ücreti, faturalı hatlar için 2,0TL; ön ödemeli hatlar için 16 Kontördür.
Vodafone önceden ilan etmek kaydıyla fiyatlarda değişiklik yapabilir.
Üyelik ücreti tahsil edilemediği durumlarda Vodafone Telekomünikasyon A.Ş. servisi sonlandırma hakkına sahiptir.
İçeriklerin kullanım süresi 6 aydır. Bu süre kazanılmış hakların kullanımı sonunda Vodafone Telekomünikasyon A.Ş.tarafından değiştirilebilir.
İçerik kullanım süresi olan 6 ayın dolmasından sonra, abonenin talebi halinde içerikler yenilenir. Abonenin iptal talebinde bulunmadığı, telefonun herhangi bir nedenle iletişime kapalı olduğu ya da benzer nedenlerle hizmetin iptal edilememesinden Vodafone sorumlu değildir. Hizmetin bu nedenlerden dolayı iptal edilememesi halinde, o tarihte geçerli olan içerik ücreti aboneden tahsil edilir.
Tüm tanımlama fonsiyonları (Kişiye Özel, Gruba Özel, Günlere Özel, Saate Özel vs.) ve Müzik Kutusu, ek özellikler olarak müşteriye sunulmuş faydalardır. Vodafone istediğinde bu özellikleri kaldırma ve yenileme hakkını elinde tutar
Abone tarafından servise başvurulduğu andan itibaren, servis aboneliği 24 saat içerisinde hizmete açılır.
Hizmetten roaming kapsamında yararlanılması karşı operatörle ilgilidir. Roaming esnasında meydana gelebilecek aksaklıklardan Vodafone Telekomünikasyon A.Ş. sorumlu tutulamaz.
Sistemde yapılabilecek bakım, onarım ve meydana gelebilecek teknik aksaklıklardan kaynaklanabilecek sorunlar nedeniyle RBT hizmeti 48 saate kadar devre dışı kalabilecektir. Bu durumdan Vodafone Telekomünikasyon A.Ş. sorumlu değildir.
Satın alınabilecek içerik sayısı ve yapılacak tanımlama sayıları Vodafone’un belirledikleriyle sınırlıdır
Abone istediği zaman RBT hizmetinin iptalini talep edebilir.Hizmetin iptali için müşteri hizmetlerini aramak gerekir

Bu mesaj moonlight tarafından düzenlendi (13-04-2009 19:02 GMT+2 saat, ago)
__________________
Gender_Bay Çevirimiçi durumu