Yazar | Mesaj #12256 22-02-2009 12:39 GMT+2 saat | |||||||
CanAdmin
|
Facebook'ta Paylaş
Tweet
REKLAMIN ÖZELLİKLERİ
Reklamların , özellikle kurumsal ve marka reklamlarının , başlıca özellikleri şunlardır. 1- Yapılabilme özelliği: Satıcı mesajının sık tekrarlanmasına , rakiplerin mesajlarıyla karşılaştırma yapmaya olanak vermesi , satıcının gücü hakkında pozitif izlenimler vermesi. 2- Geniş kitlelere sunulabilen özelliği (büyük kitlelere seslenebilme gücü. Coğrafi bakımdan dağınık , çok sayıda tüketiciye ucuz olarak erişmenin etkin yollarından biridir.) 3- Kamuoyu önünde sunuşun yarattığı meşruluk izlenimi ve ürünleri standart olmaya zorlaması. 4- Daha geniş ifade gücü (baskı , ses ve renklerin sanatsal kullanımına , dramatik etkin ve canlı sunuşa yatkınlık.) 5- Gayri şahsilik ( Reklamın yüz yüze olmaması muhatap ta baskı duygusunu ortadan kaldırır. Tek yönlüdür.) 6- Reklam bir ürün için uzun vadeli imaj veya çabuk satış tepkisi yaratmak gibi amaçlarda kullanılabilir.
__________________
FORUMUMUZ VE LİNKLERİMİZ HERKESE AÇIK! BİZE DESTEK VERENLERE TEŞEKKÜRLER! HER TÜRLÜ KONUDA İLETİŞİME GEÇEBİLİRSİNİZ! FACEBOOK http://www.facebook.com/huseyincancalisan LimeWire Çalışan Sorunsuz Sürüm Burada! İnternet Download Manager 5.19 Full Crack % 100 Çalışıyor Denendi TIKLA İNDİR!! |
|||||||
Etiketler: REKLAMIN ÖZELLİKLERİ