[Kayıt ol]   [Şifremi unuttum!
Kullanıcı adım:   Parolam:  
 
Yazar Mesaj   #25969  08-07-2013 18:38 GMT+2 saat  

DELTAFX


Huzuristan Üyesi


Tecrübe Puanı.: 36.8%
Ruh Hali: Belirtilmedi.
Mesaj 226
Şehir:
Ülke:
Meslek: deltafx
Yaş:
Facebook'ta Paylaş
Turkcell Global Bilgi Yurt Dışından Yine Birincilikle Döndü

Turkcell Global Bilgi, çağrı merkezi sektörünün dünya çapındaki en büyük organizasyonu “ContactCenterWorld.com”un Viyana’da gerçekleştirdiği EMEA ( Avrupa- Orta Doğu ve Afrika) bölge finallerinde “En İyi Dış Kaynak İş Ortaklığı” kategorisinde birinci oldu.



Türkiye’nin lider müşteri ilişkileri yönetim merkezi Turkcell Global Bilgi, çağrı merkezi sektörünün dünya çapındaki en prestijli organizasyonlarından ContactCenterWorld.com’un düzenlediği yarışmadan birincilikle ayrılarak, yurt dışında elde ettiği ödüllere bir yenisini daha ekledi. Viyana’da gerçekleşen ve dünyanın önde gelen çağrı merkezi firmalarının yarıştığı bu önemli organizasyonda Turkcell Global Bilgi, Ukrayna’nın en büyük üç GSM firması arasında yer alan Life şirketi ile gerçekleştirdiği iş birliği dolayısıyla “En iyi dış kaynak iş ortaklığı” kategorisinde birinci oldu.

LİFE’ı müşteri memnuniyetinde birinci sıraya taşıdı

Turkcell Global Bilgi “En İyi Dış Kaynak İş Ortaklığı” kategorisindeki birinciliğini, dört sene içerisinde Life’ın çalışan memnuniyetini artırması, bu memnuniyetle birlikte müşteriye verilen hizmet kalitesini yükseltmesi ve firmanın kendi sektörü içerisinde en yüksek müşteri memnuniyetini yakalaması sebebiyle elde etti.

Turkcell Global Bilgi Genel Müdürü Bahadır Pekkan konuyla ilgili yaptığı açıklamada; Kurulduğumuz günden bu yana uluslararası arenada birçok önemli ödülü ülkemize taşıdık. Üstün teknolojimiz, hizmet anlayışımız ve 14 yıllık tecrübelerimizle müşterilerimize sunduğumuz performansın sadece yurt içinde değil, yurt dışında da takdir topluyor olması bizler için gurur verici. Çağrı merkezi sektörünün dünya çapındaki en önemli organizasyonlarından olan ContactCenterWorld.com’un düzenlediği EMEA finallerinde Ukrayna’nın en büyük firmalarından biri olan Life’a sunduğumuz hizmetin birincilikle taçlandırılmış olması ,yurt dışındaki müşterilerimize de verdiğimiz hizmet kalitesi ve çalışmalarımızın başarısını kanıtladı. Sektörümüzün yurt dışında yatırımı olan ilk ve tek Türk çağrı merkezi olarak şimdiye kadar, ülkemizi tüm platformlarda en iyi şekilde temsil etme gayreti ve vizyonu ile çalışmalarımızı yürüttük. Bundan böyle de aynı kararlılıkla ülkemiz için katma değerli işler üretmenin peşinde olacağız.” dedi.

Yurtdışındaki ilk yatırımını Ukrayna’da 2008 senesinde yapan ve Ukrayna ve Rusya’daki müşterilerine hizmet sunan Turkcell Global Bilgi, kuruluşundan 3 yıl sonra Ukrayna’nın “en hızlı büyüyen dış kaynak çağrı merkezi” oldu. Ardından 2010 senesinde Belarus’ta açtığı çağrı merkezi ile sunduğu hizmet ağını genişletti. Şu an itibari ile 4’ü Ukrayna’da, 1’i Belarus’ta olmak üzere yurt dışında toplam 5 çağrı merkezi ile Ukrayna, Belarus ve Rusya’daki müşterilerine hizmet sunan Turkcell Global Bilgi, yurt dışında toplam 1000 kişiye istihdam sağlıyor.

Life Hakında

Turkcell'in Euroasia üzerinden dolaylı olarak %55 oranında iştirak ettiği Astelit, GSM firması “life” ile 2005 yılının Şubat ayından bu yana Ukrayna’da faaliyetlerini sürdürüyor.

2012 sonu itibariyle Ukrayna nüfusunun %98’i kapsama alanı içinde bulunan Life ’ın 11,1 milyon abonesi bulunuyor. Faaliyete geçtiği ilk 8 ay içinde 1 milyon abone sayısına ulaşan Life , bu büyüme oranı ile, 2005 yılının üçüncü çeyreğinde, GSM Association’ın Wireless Intelligence organizasyonu tarafından abone sayısı açısından dünyanın en hızlı büyüyen operatörü seçildi. Yenilikçi servislerin uygulanmasında pazar lideri olan Life , 8 yıl içinde 150’den fazla katma değerli yenilikçi servisi hizmete sundu. 184 ülkede 592 operatör ile roaming anlaşması olan Life , Ukrayna içinde sürekli genişleyen kapsama alanı ile cazip ve kaliteli servisleri müşterilerine sunmaya devam ediyor.

__________________
Çevirimiçi durumu