Yazar | Mesaj #24687 02-02-2012 14:36 GMT+2 saat | |||||||
ahmet
|
Facebook'ta Paylaş
Tweet
Alışveriş sitelerine M saldırısı
Uyanık girişimciler popüler özel alışveriş kulüplerinin yarattığı rüzgardan fırsat yakalama peşinde. Kulüpler 'm' formülü ile klonlanıyor. Markofoni, Limango, Trendyol, Vipdükkan, Morhipo... Milyonları bulan üye sayıları ve satış adetleri ile e-ticaret sektöründe büyümenin fitilini ateşleyen alışveriş siteleri ‘M’ saldırısına uğradı [img]http://i.radikal.com.tr/644x385/2012/02/01/fft5_mf908841.Jpeg[/img] Radikal'in haberine göre, hızlı büyümenin rüzgârından yararlanmak isteyen fırsatçılar, popüler alışveriş sitelerini ‘M’ formülü ile klonladı. Markafoni Markofonim, Limango Limangom, Trendyol Trendyolum oldu...Markalar taklitçilerle mücadele için yasal yollara başvurmaya hazırlanıyor. “Private shopping” olarak adlandırılan özel alışveriş siteleri, dönemde hem yatırımcıların hem de tüketicilerin odak noktası. Uzmanlara göre alışveriş ve fırsat sitelerinin yarattığı pazar 1 milyar dolara ulaşmış durumda. Sadece son bir yılda sektöre onlarca yeni marka girdi. Markaların kısa sürede gösterdikleri yüksek performans büyüleyici. Örneğin sektörün önde gelen markalarından Markafoni ayda 200 binin üzerinde ürün satıyor. Üye sayısı 2 milyonun üzerinde. Günde 10 binden fazla ürün satan Trendyol’un da üye sayısı 2 milyon kişi.
__________________
|
|||||||