Bu özellik yüksek “fps”lere ulaşan oyunlarda oluşan yırtıkların giderilmesi için bütün oyunlarda mevcuttur. Vertical synchronization a yalnızca çok yüksek fpslerde ihtiyaç duyarız. Yine sanıldığının aksine çok yüksek fps iyi bir oyun deneyimi anlamına gelmez.
Bu durumu faydalı bir video ile açıklığa kavuşturalım:
Görüldüğü gibi VSYNC yalnızca yüksek fps’lerde oluşan yırtılmaları önleyerek, fps’yi oynanabilir seviyeye getiriyor.
Yeni teknoloji oyunlarda (Örnek vermek gerekirse, Need For Speed: The Run) fps sınırlandırılması konularak piyasaya sürülüyor. Böylece screen tearing yani ekranda yırtılmaların önüne geçilmiş oluyor.
Görsellerle açıklık getirmek gerekirse, işte screen tearing;
Oğuzhan Uğur'un "BabaLayka" YouTube kanalında yayımlanan "Sertab Erener 'Saygı1'" konserinde, binlerce hayranın katılımıyla gerçekleşen gecede…
Ölünce Beni Kim Yıkayacak Billboard Reklamı Nedir, Neyin Reklamı ? İstanbul'un Bakırköy ilçesinin Florya semtinde,…
Hoşuna gidiyo isimli parçayı Aleyna Tilki ile birlikte seslendirerek merak edilen isimlerden biri olan Zeki…
Şanışer’in etkileyici ve derin anlatımıyla, “Hüsran Hepsi” dinleyicileri insan ruhunun hüsran dolu yollarında bir yolculuğa…
Aysel Yakupoğlu ile birlikte Sen Olsan Ağlaman Mı isimli parçayı seslendirmesiyle birlikte merak edilen isimlerden…
Gönlüm isimli parça ile Spotify gibi listelerde ilk sırada yer almayı başaran ve merak edilen…