[Kayıt ol]   [Şifremi unuttum!
Kullanıcı adım:   Parolam:  
 
Yazar Mesaj   #25995  12-08-2013 08:40 GMT+2 saat  

DELTAFX


Huzuristan Üyesi


Tecrübe Puanı.: 36.8%
Ruh Hali: Belirtilmedi.
Mesaj 226
Şehir:
Ülke:
Meslek: deltafx
Yaş:
Facebook'ta Paylaş
Turkcell Superonline’da “iyi-mail” dönemi başladı

Günümüz iş dünyasında e-mail kullanımı son derece basit ancak başarı ve verimlilikte kilit bir unsur. Turkcell Superonline, bu görüşten hareketle, şirket içinde doğru, sonuç odaklı ve etkin e-posta kullanım alışkanlığını yerleştirmek üzere “İyi-mail” projesi başlattı. Projenin henüz ilk fazı tamamlandığı halde, şirket içi e-mail gönderimlerinde yüzde 22 azalma kaydedildi.

Ofis çalışanlarının posta kutularını dolduran gereksiz, profesyonel görünmeyen, kötü yazılmış her bir e-mail, alıcılar açısından daha fazla mesai anlamına geliyor. Doğru ve etkili yazılmış e-mailler ise iş verimliliğine katkı yaptığı gibi, gönderen kişinin profesyonel imajına da olumlu etki ediyor.

[img]http://iziletisim.files.wordpress.com/2013/08/iyi_mail_egitim.jpg
[/img]

Turkcell Superonline İnsan Kaynakları Müdürü Gözde Tutanç, e-posta kullanımının
basit görünmekle birlikte modern iş dünyasında başarının önemli unsurlarından biri olduğunu belirterek, bu düşünceden hareketle şirket içinde doğru, sonuç odaklı ve etkin e-posta kullanım alışkanlığını yerleştirmek üzere “İyi-mail” projesini başlattıklarını söyledi. Tutanç, doğru e-posta kullanımının, Turkcell Superonline gibi bir teknoloji şirketi için büyük önem taşıdığına işaret ederek, “İyi-mail” projesinin posta kutularını gereksiz yere dolduran, verimliliği düşüren, vakit kaybettiren ve bazen iletişimi sınırlayan e-postaları azaltmayı hedeflediğini dile getirdi.

Gözde Tutanç, özellikle üst yönetim açısından e-posta akışını takip etmenin bir yük haline dönüşmesinin önüne geçmek istediklerini ve e-postaları sınıflandırarak gereksiz olanları ortadan kaldırmayı amaçladıklarını belirterek, sözlerini şöyle sürdürdü:

“Turkcell Superonline çatısı altında başlattığımız online “İyi-mail” eğitimini projemizin ilk adımı olarak belirledik. Diğer iki fazda da örneklerle bu eğitimi pekiştirmeyi planladık. Online eğitime 600’e yakın çalışanımız katıldı. Temmuz başında projemizin ikinci adımı olan eğitimi pekiştirme bölümümüze geçtik. Bilgisayarlara yüklenen özel bir tasarım ile çalışanlar , sanal eğitimde gördükleri doğru kullanımlar ile ilgili bilgileri, uyarı ve hatta düzeltmeleri alıyorlar. Bu sayede eğitimdeki kazanımları pratik yaparak pekiştiriyorlar. Yaz sonuna kadar da üçüncü fazı tamamlamayı hedefliyoruz. Bu fazda üst yönetim ekibimizden iyi veya gelişmesi gereken maillere de minik uyarılar vermelerini sağlayarak destek alacağız. Böylelikle bu projeyi A’dan Z’ye tüm çalışanlarımızın sahiplenmesini sağlayacağız. Bu projenin, daha sağlıklı iletişim yollarını denememizi sağlayarak e-maillerin, iyi-mailler haline gelebilmesi adına çok faydalı olacağına inanıyoruz. Turkcell Superonline’da proje öncesinde bir günde ortalama 13 bin 500, bir ayda ise 400 bini aşkın şirket içi e-posta gönderimi yapılıyordu. Bir ay içerisinde mail gönderimlerini daha verimli hale getirerek, yüzde 22 azalma elde ettik. Günlük e-posta sayısı 3 bin adet, aylık e-posta sayısı ise yaklaşık 100 bin adet azaldı.”

Tutanç, şirketin bir aylık iç ve dış toplam e-posta gönderim sayısının ise mayıs ayında 1 milyon 464 bin iken; haziran ayında yüzde 8 gerilemeyle 1 milyon 346 bin olduğunu aktardı.

__________________
Çevirimiçi durumu